Mitt förvirrade tonårsstadium

februari 28, 2011 § Lämna en kommentar

Vaknade så fruktansvärt argt över att jag missade två räkningar vars förfallodagar var den siste februari.

Ilskan gjorde iofs att jag ringde och sa upp mitt Siba-kort som länge varit en nagel i ögat.

Det enda som jag åstadkom i går var att jag lagade 3 hamburgare, och det är inte mer än … normalt …

Jag undrar varför jag, för närvarande, känner mig lite förvirrad.

Tror jag har hamnat tillbaka till någon sorts tonårsstadie (skojar inte). Det som nu skulle behövas var en far som stramade åt saker & ting …

Jag tror att den tro jag fick till mig, direkt när jag kom från usa, tog jag till mig för att döva den förvirring jag kände då efter mina föräldrars krasch i förhållandet.

Nu när jag förstår hur galet på många sätt denna institutionaliserade tron var/är, har jag hamnat så att säga på ruta 1 igen, 12 år gammal … eller ok, 13 kanske …

Taggad: , , ,

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Mitt förvirrade tonårsstadiumPataphysics of Simulacra.

Meta